Autor Wątek: DIY flashcart  (Przeczytany 2508 razy)

Offline goolash

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
DIY flashcart
« dnia: Luty 02, 2018, 18:54:40 »
W temacie GB jestem superzielony, dlatego potrzebuje opinii fachowców.
Zawsze wydawało mi się że falshcard do programatora z Waszego tutorialu powiien wyglądać mniej więcej tak: http://www.reinerziegler.de/readplus.htm#32MBit home

Niedawno natrafilem na stare zdjecie gdzie ktos stworzyl flasha bez tego calego makaronu kabli:
https://forums.nesdev.com/viewtopic.php?f=20&t=13365

To jak to z flashcartem. Sa jakies pamieci flash, ktore mozna dopasowac pod piny na płytce ?

Offline Kiriki-kun

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 455
Odp: DIY flashcart
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 02, 2018, 23:47:26 »
Wydaje mi się że chodzi o typ zastosowanej pamięci. Jeżeli kupisz taka jak była oryginalnie, to po prostu podmienisz. W wersji z kablami są chipy chyba po 16 MB, i gdzieś rzuciła mi się w oczy informacja o przełączniku, pozwalającym wybrać jedną z dwóch gier

Offline goolash

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
Odp: DIY flashcart
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 04, 2018, 23:04:53 »
A ktoś może wie jak wygląda sprawa z tymi podrobionymi cartami z Aliexpress.
Można je stosować bezpośrednio jako flash carty czy również pamięc trzeba wymienić (nie mogłem znaleść zdjęcia  PCB takiego fake- carta )?

Offline mattek

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 1052
  • Mistrz masarski!
Odp: DIY flashcart
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 06, 2018, 20:33:11 »
Trudno będzie udzielić konkretnej odpowiedzi w temacie, gdyż podróbki raczej nie mają konkretnego rodzaju PCB.

Offline Kiriki-kun

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 455
Odp: DIY flashcart
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 07, 2018, 16:12:33 »
Obstawiam że podróbki będą miały czarnego gluta, więc raczej nic z nimi nie zrobisz. Najlepiej kup i sprawdź

Offline Tarma

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 724
  • Dead inside.
    • My Dev Acc.