GBForever forum

Ogólny => Ogólny => Wątek zaczęty przez: luigi w Październik 23, 2011, 20:31:25

Tytuł: GB Development
Wiadomość wysłana przez: luigi w Październik 23, 2011, 20:31:25
Siema,

Zainteresowałem się ostatnio tematem tworzenia aplikacji pod poczciwego graj chłopca.  I teraz pytanie do osób które już się w to bawiły, jak kompilujecie napisany przez was w C kod ? Dodam że działam na systemie Mac OSX. Kompilator C zaciągnąłem wraz z paczką Xcode. Chętnie przyjmę porady od bardziej doswiadczonych w tej kwestii.

P.s. kwestia stworzenia działu Development na stronie też nie byłaby złym pomysłem.

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: GB Development
Wiadomość wysłana przez: pajda w Październik 24, 2011, 10:39:59
ale chodzi ci dokladnie o jakąs gierke homebrew? np do classicka? i powiedzmy odpalany na jakims flashcarcie?
Tytuł: Odp: GB Development
Wiadomość wysłana przez: luigi w Październik 25, 2011, 17:02:17
Chodzi mi o tworzenie gier/aplikacji pod GameBoy'a. Pytanie kieruje do programistów którzy już się w to bawili. Sam jestem z zawodu programistą ale w C ostatnio pisałem na studiach i przydałby mi się mały poradnik co do kompilacji kodu napisanego w C do pliku wynikowego *.gba
Tytuł: Odp: GB Development
Wiadomość wysłana przez: pajda w Październik 25, 2011, 18:11:34
*.gba cyzli do gameboya advanca..... mi raczje chodziloby o tworzenie gierek do  gameboya classicka.... zp ewnoscia byloby latwiejsze a i tez uzyteczne :)
Tytuł: Odp: GB Development
Wiadomość wysłana przez: Marcin w Październik 25, 2011, 18:45:07
Sam bym chętnie taki tutorial poczytał, nie mówiąc już o tym jak cenny by to był materiał na GBF.