Autor Wątek: GB Development  (Przeczytany 2314 razy)

Offline luigi

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
GB Development
« dnia: Październik 23, 2011, 20:31:25 »
Siema,

Zainteresowałem się ostatnio tematem tworzenia aplikacji pod poczciwego graj chłopca.  I teraz pytanie do osób które już się w to bawiły, jak kompilujecie napisany przez was w C kod ? Dodam że działam na systemie Mac OSX. Kompilator C zaciągnąłem wraz z paczką Xcode. Chętnie przyjmę porady od bardziej doswiadczonych w tej kwestii.

P.s. kwestia stworzenia działu Development na stronie też nie byłaby złym pomysłem.

Pozdrawiam

Offline pajda

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 1163
Odp: GB Development
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 24, 2011, 10:39:59 »
ale chodzi ci dokladnie o jakąs gierke homebrew? np do classicka? i powiedzmy odpalany na jakims flashcarcie?

Offline luigi

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
Odp: GB Development
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 25, 2011, 17:02:17 »
Chodzi mi o tworzenie gier/aplikacji pod GameBoy'a. Pytanie kieruje do programistów którzy już się w to bawili. Sam jestem z zawodu programistą ale w C ostatnio pisałem na studiach i przydałby mi się mały poradnik co do kompilacji kodu napisanego w C do pliku wynikowego *.gba

Offline pajda

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 1163
Odp: GB Development
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 25, 2011, 18:11:34 »
*.gba cyzli do gameboya advanca..... mi raczje chodziloby o tworzenie gierek do  gameboya classicka.... zp ewnoscia byloby latwiejsze a i tez uzyteczne :)

Offline Marcin

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1858
Odp: GB Development
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 25, 2011, 18:45:07 »
Sam bym chętnie taki tutorial poczytał, nie mówiąc już o tym jak cenny by to był materiał na GBF.