Autor Wątek: Aparat cyfrowy do 400zł - pomóżcie.  (Przeczytany 2466 razy)

Offline Przemek_07

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 409
  • Daisuki Gēmu Bōi
Aparat cyfrowy do 400zł - pomóżcie.
« dnia: Czerwiec 25, 2012, 12:18:45 »
Witam. Naszło mnie na zakup jakiejś cyfrówki. Jestem kompletnie zielony w tym temacie. Nigdy nie miałem do czynienia z aparatami tego typu. Czy do 400zł można kupić coś ciekawego? Zależy mi na filmach HD i żeby zdjęcia też w miarę dobre robił. Sądząc po zdjęciach na forum jest tu wielu użytkowników cyfrówek. Może ktoś ma jakiś dobry sprzęt, który mógłby polecić?

Offline MIS

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 369
Odp: Aparat cyfrowy do 400zł - pomóżcie.
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 25, 2012, 14:57:55 »
Ogólnie do tej ceny to się nie spodziewaj filmów HD w dobrej jakości. Zapomnij. Co do zdjęć - popatrz na aparat bodajże Canon A590 i ogólnie na rodzinę A.

Jakbyś miał więcej kasy - obiektywy Sony G, Schneider-Kreuznach, Leica, Carl Zeiss i matryce CMOS, nie CCD. Ale takie cuda to w okolicach 1000.
rnav spotting :)

Offline inlagd

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 727
Odp: Aparat cyfrowy do 400zł - pomóżcie.
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 25, 2012, 18:24:15 »
Kup moze jakas uzywana starsza lustrzanke na Allegro, to bedziesz wiedzial, czy fotografia to zabawa dla ciebie, czy moze niekoniecznie. Najtansze urzadzanie do calkiem sensownych jakosciowych filmow HD to wg. mnie iPod Touch. :) Niestety zdjecia sa jakosci stopklatek z tych filmow…

Generalnie polecam jednak przede wszystkim zerknac pod ten link, znajdziesz aktualne aparaty w kazdej kategorii:

http://www.kenrockwell.com/tech/recommended-cameras.htm

Offline Marcin

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1858
Odp: Aparat cyfrowy do 400zł - pomóżcie.
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 25, 2012, 20:42:53 »
I ważna cecha - aparat musi mieć pełną manualną obsługę

Offline MIS

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 369