Autor Wątek: Parę pytań odnośnie cartrige  (Przeczytany 5013 razy)

Offline Maxiow43

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 21
Parę pytań odnośnie cartrige
« dnia: Kwiecień 28, 2013, 11:16:31 »
Witam ! Jestem początkującym w sprawach gameboya więc proszę o parę porad. Dlaczego niektóre gry na GBC mają opakowanie jak do GB ? Np.: Pokemon Gold/Silver ? I jakim cudem temu kolesiowi działają goldy na gb classic ?
http://www.youtube.com/watch?v=8P2i6JhyzyA

Offline Bart

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 1241
Odp: Parę pytań odnośnie cartrige
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 28, 2013, 11:37:23 »
Bo wszystkie gry w obudowie jak do pierwszego Game Boy'a działają na nim. Różnią się od szarych tym, że działają na GBC w pełnym kolorze, a nie jak w przypadku szarych, które są kolorami tylko pocieniowane. Zazwyczaj takie gry są czarne, zdarzają się jednak wyjątki, takie jak na przykład Pokemony Gold i Silver, które mają kolorowe obudowy :)

Offline Maxiow43

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 21
Odp: Parę pytań odnośnie cartrige
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 28, 2013, 12:00:29 »
Dzięki ale mam jeszcze jedno pytanie. Bo jak nie wkładam cartrige do GB lub GBC i włączę to mam pasek w miejscu loga Nintendo, czy to normalne ?

Offline flush2

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 414
  • 9tendo
Odp: Parę pytań odnośnie cartrige
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 28, 2013, 12:15:22 »
Dzięki ale mam jeszcze jedno pytanie. Bo jak nie wkładam cartrige do GB lub GBC i włączę to mam pasek w miejscu loga Nintendo, czy to normalne ?

To normalne w każdej konsoli.

Offline El3ctrox

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 682
  • Diplodoki żerują na paprociach.
Odp: Parę pytań odnośnie cartrige
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 22, 2013, 23:50:48 »
Mam takie pytanko, co oznacza skrót przy tytule gry "DX" np. "Zelda DX", lub "Tetris DX"? Jest to informacja o odświeżeniu gry (poprawiona grafika, dźwięk etc.)?

Offline flush2

  • Stały bywalec
  • *****