Autor Wątek: Procesory AMD  (Przeczytany 2308 razy)

Offline Ostry96

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 784
  • GG: 6667654
Procesory AMD
« dnia: Sierpień 14, 2012, 14:32:52 »
Wit...
Skoro to dział ogólny, a pewnie są userkowie na Tym forum co się na tym znają, zrobiłem taki temat.
Otóż mój problem jest prosty, nie znam się na procesorach AMD (tylko na Intelach), więc:
czy jeżeli według strony producenta płyty głównej podejdzie procesor Phenom to czy podejdzie Phenom X3? Według wielu stron - podejdzie, lecz właśnie takowy procesor mam, podłączony, wszystko fanie złączone - odpalam komputer, włącza się wszystko jak należy, a tu nie ma obrazu... nawet klawisz power, który po chwili powinien wyłączyć komputer - nie wyłącza go co oznacza że Windows bądź po prostu cokolwiek się nie włączyło.

Na wszelki wypadek - dane:
Płyta główna:
http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-ma78gm-s2h_10/

Procesor:
http://allegro.pl/amd-phenom-x3-8450-i2539924441.html

Będę super wdzięczny, zwłaszcza że to nie mój komputer :|

Offline Tarma

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 724
  • Dead inside.
    • My Dev Acc.
Odp: Procesory AMD
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 14, 2012, 14:58:38 »
nawet klawisz power, który po chwili powinien wyłączyć komputer - nie wyłącza go co oznacza że Windows bądź po prostu cokolwiek się nie włączyło.

To akurat jest sprawa biosu, albo macie zle podłączone kable od powera, albo poprostu gdzie indziej leży problem. Patrząc na:

włącza się wszystko jak należy, a tu nie ma obrazu

I brak jakiejkolwiek notki o Sound postach (dźwięki pipające xD), że albo ram źle siedzi i trzeba wypiąć i wpiąć jeszcze raz, Procek jest uszkodzony, grafika źle wpięta, albo nie podłączyliście wiatraka od proca :)

Jeżeli to nie zadziała to prawdopodobnie umarło gniazdo od procka właśnie.

Co można zrobić? Małe żonglowanie Ramem, czyli wypiąć jeden, odpalić, zamienić, odpalić, spróbować włączyć bez ramu (powinien pikać nie rzucając żadnego obrazu na ekran).