Autor Wątek: Targi E3 20XX - oficjalny wątek  (Przeczytany 18140 razy)

Offline Ostry96

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 784
  • GG: 6667654
Odp: Targi E3 20XX - oficjalny wątek
« Odpowiedź #100 dnia: Czerwiec 22, 2015, 21:35:02 »
No to zacznę ja~
Zacznę od EA... i idę spać. Dawno tak się nie wynudziłem na konferencji~ Maden Maden Maden~
Ale to tyle złego. Odwróćmy zatem o 180 stopni i... SHENMUE III!~!~!~!~!~!!~~!!!!jedenaście! Oczy to mi zabłysły i modlę się... by było warte każdej waluty~
Wracając do EA - nowy Need For Speed. Modliłem się, by to nie był "Underground 3" - chyba wiecie dlaczego? Jeśli nie, odpowiem: "Hello, my name is EA 2015"~
Nintendo jak zawsze wyjątkowe. Nie mogę się doczekać The Legend of Zelda: Triforce Heroes na 3DSka~ Tak czy owak, wszystko od Nintendo mi się podoba, ale to moje fanboystwo~ Chociaaż ten StarFox tak jakoś... wygląda ... tak dziwnie. Tak jakoś jak na Wii.
Znów wracając do EA - Mirror's Edge - wygląda fantastycznie. Ale niestety, wygląda, zapowiada się, a potem przypominam sobie że to EA. Trochę się boję.
Unravel - nowa marka od EA?... zobaczymy. Nie wiem co sądzić.
Fifa mnie nie kręci - ale no, najnowsza fifa i CY....tujące wciąż osoby ze będą kobiety~
Fanem Star Wars nie jestem, jednak jeśli ta strona jest prawdziwa: http://www.eastarwars.com tooo... gra jest słaba :L - ale nie wtapiałem się w prawdziwości~
Sony: Uncharted - te pierwsze edycje będą z Polską wersją językową - kuszące, jednak póki co, Xone mnie coś bardziej zachęca niż PS4~
Microsoft: HoloLensy~ od dłuższego czasu obserwowałem ten projekt. To z Minecraftem ma być tylko takim dodatkiem - jednak nie znaczy to że nie jest świetne~
Jednak nieco się zawiodłem... że na Ubi był Just Dance a na Microsoft już nie - w sensie - KINECT - cisza :C
Nowy pad do Xone/Win10 - bosssssski. Z czystym sumieniem polecam ten obecny, a ten nowy to podejrzewam jeszcze lepszy, ale to tylko me przekonania~
Beyond Eyes - brzmi fajnie.
Ubisoft: South Park zawsze spoko ^ ^ a potem kot... na jednorożcu... tęczy... co?
TrackMania na konsole - fajnie, cóż więcej pisać : )

No i to tak w dużym skrócie ode mnie~
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 22, 2015, 21:44:19 wysłana przez Ostry96 »


Offline Kiriki-kun

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 455
Odp: Targi E3 20XX - oficjalny wątek
« Odpowiedź #102 dnia: Czerwiec 23, 2015, 00:12:28 »
Remake Final Fantasy VII, który ma być na PC!
Reszta mnie nie interesuje zbytnio.

Offline GBM_Fan

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1895
  • Miłośnik platformówek
Odp: Targi E3 20XX - oficjalny wątek
« Odpowiedź #103 dnia: Czerwiec 23, 2015, 00:26:01 »
Jedyne co do mnie dotarło przez rożne poboczne źródła to właśnie DOOM i Fallout 4. Obie gry pewnie będą dla mnie motywacją do zakupu nowego kompa.

Offline Kiriki-kun

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 455
Odp: Targi E3 20XX - oficjalny wątek
« Odpowiedź #104 dnia: Czerwiec 23, 2015, 00:37:24 »
A Wiedźmin 3 Cię nie zmotywował? Takie niepatriotyczne podejście :)

Offline Antari

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 3576
  • DMG
Odp: Targi E3 20XX - oficjalny wątek
« Odpowiedź #105 dnia: Czerwiec 23, 2015, 13:21:01 »
Nikt za wyjątkiem Ostrego nie napisał nic o Nintendo. To jest dopiero niepatriotyczne podejście xD

Sony zmiażdżyło konkurencję jak dla mnie. Poważnie rozważam zakup PS4. The Last Guardian to pozycja, której wyczekiwałem przez lata jeszcze na PS3. To miała być kolejna niepowtarzalna opowieść zaraz po ICO i Shadow of the Colossus z PS2. Nie jestem w stanie wyrazić jak strasznie się cieszę, że nie porzucili projektu i dalej walczą o jego powstanie. Gra urosła już wśród fanów do rangi legendy, więc zaprezentowanie jej jako gry otwierającej konferencję to rewelacyjny ruch, który odpowiednio podgrzał atmosferę.

Dalej pokazali nowe IP twórców Killzone'a. Horizon: Zero Dawn, które prezentuje się obłędnie w ruchu. Ach te kolory, to oświetlenie. Historia też niczego sobie, motyw myśliwski to coś co zdecydowanie lubię! Szykuje się dość mocny hit. Na uwagę zasługuje fakt, że to będzie gra singleplayer only. Czyżby godny następca GoW'a?

Demo Uncharted 4: A Thief's End klasycznie pozamiatało. Graficznie jest cudownie, gameplayowo tradycyjnie wysoka półka, akcja non stop i chyba mówili coś o braku loadingów w całej grze. Motyw piracki świetnie pasuje do serii, nie pamiętam czy był już poruszany wcześniej w serii.

Remake FFVII to rewelacyjna wiadomość, na razie chyba była mowa o PS4 z możliwością kolejnych platform w przyszłości. Poza, krótkim filmikiem nic więcej nie pokazali, więc trzeba czekać na więcej szczegółów. Oby tylko projekt nie umarł po drodze. Nie wiadomo także na jaki zabieg zdecydują się twórcy w kwestii rozgrywki. Czy będzie to system znany z FFXV, FFXIII czy może klasyczne stateczne RPG rodem z FFVII (chyba mała szansa)? Osobiście wolałbym żeby nie zrobili z tego action RPG z udziałem Clouda niczym FFXIII z Lightning. Czas pokaże.

Sony pokazało też Dreams, czyli następcę LBP. Póki co jakoś średnio kupuję ideę, pewnie w praniu lepiej się zaprezentuje.

Dalej cała masa świetnych pozycji, nowe Mirror's Edge, Fallout 4, Doom, No Man Sky.

Xbox poza ogłoszeniem wstecznej kompatybilności jako próby ratunku systemu nie pokazał nic niezwykłego. Nowe Gearsy, nowe Halo, nowa Forza.

I teraz najważniejsze - konferencja Nintendo. Po raz kolejny zdecydowali się na nakręcony wcześniej film streamowany o określonej porze, zamiast live eventu. W tym roku zabrakło świeżości znanej z e3 2014. Było mniej zabawnie, pachniało odgrzewaną formułą i wymuszonymi żartami. Było też o wiele bardziej melancholijnie. Cały czas nawijali także o transformacji, zmianie, która nieustannie zachodzi w koncernie. Trochę to niepokojące.

Gwiazdą wieczoru okazał się Star Fox Zero na Wii U, który od ładnych paru miesięcy był tajemnicą poliszynela. Tytuł prezentuje się dokładnie tak jak powinien. Na całe szczęście uniknęli tym razem wywracania formuły do góry nogami i postawili na sprawdzone patenty znane z pozycji z N64, usprawniając je i dodając całą masę rozwiązań z niewydanej wcześniej kontynuacji serii o tytule Star Fox 2 (choćby transformacja statków w mechy poruszające się na lądzie). Graficznie ja jestem ukontentowany, choć znajdą się narzekacze odnajdujący słabej jakości tekstury podłoża i ogólną ascezę w powietrzu. Jakby nie patrzeć mamy do czynienia z pierwszym trailerem i prezentacją gameplay, dotyczącą tej pozycji, więc jest jeszcze czas żeby dopracować pewne elementy. Ja jestem wniebowzięty, na nowego Star Fox'a przyszło nam trochę poczekać (bo portów na konsole przenośne nie liczymy).

Dalej pokazali Mario & Luigi Paper Jam, któremu moim zdaniem nareszcie bliżej do genialnego Bowser Inside Story na DS, aniżeli nierównemu Dream Team z 3DS'a. Pomysł na historię i gameplay brzmi świetnie - nie widzę opcji, że gra "nie wypali". Płynne żonglowanie perspektywą 2D i 3D to fajne puszczenie oka w stronę Super Paper Mario z Wii oraz Legend of Zelda: Link Between Worlds. Zdecydowanie warto czekać.

Chyba największą niespodzianką dla fanów handhelda Nintendo było zaprezentowanie gry the Legend of Zelda: Triforce Heroes, będącą nowoczesną inkantacją 4 Swords z GBA, z jedną znaczącą różnicą. Kooperacja będzie możliwa przez internet! Ta, będzie jednak możliwa jedynie z trzema graczami. Niestety kolejny już raz Nintendo zrezygnowało z Voice Chatu w swojej nowej pozycji opartej na kooperacji, ograniczając możliwości porozumiewania się do prostych komend - dymków. Przez to odnoszę wrażenie, że tytuł będzie najlepiej sprawdzał się w trakcie kanapowych posiedzeń w trybie lokalnym. Brzmi ciekawie, fajne nawiązanie do generacji GBA, gdzie też mieliśmy Link To the Past oraz dodatek 4 Swords. Zobaczymy jak tytuł ukształtuje się do czasu premiery.

Metroid Prime: Federation Force to chyba najgorszy tytuł jaki kiedykolwiek zobaczyłem na konferencji e3. Gdy moim oczom ukazało się logo Metroid pomyślałem "WRESZCIE NOWY METROID NA 3DS!". Niestety wszystko co nastąpiło potem było totalnym zaprzeczeniem tego do czego przyzwyczaiła nas budowana przez lata marka i jakość. W skrócie - zrobili z serii bez mózgową strzelankę na 4 osoby w klimatach przypominających HALO/Destiny polane w konwencji Chibi. Dorzucili do tego projekt Blast Ball i podczepili pod kultową markę Metroid dla zwiększenia sprzedaży. Tytuł wygląda jak klasyczne shovelware za 1$. Przecieram i będę przecierał oczy ze zdumienia do chwili, w której ten koszmarek ujrzy światło dzienne. Kto wpadł na taki pomysł?! Cytując AVGN "What were they thinking?!"

Już poza konferencją mogliśmy także zobaczyć nowe Fatal Frame: Maiden of Black Water, które ukaże się pod koniec roku. Modele postaci wyglądają obłędnie. Klimat horrorów ze starych azjatyckich filmów jest kapitalny. Zdecydowanie warto będzie sprawdzić.

Większość pozostałych tytułów typu Super Mario Maker, Xenoblade Chronicles X czy Yoshi Wooly World była już wczesniej ogłoszona i wielokrotnie zaprezentowana na Directach. Jedyną różnicą było ciekawe backstory na temat SMM i YWW. Ogółem konferencja dość słaba, gdyby nie Star Fox byłoby wręcz fatalnie. Zero informacji o Zeldzie na Wii U, ani słowa o NX, fatalna klapa z Metroidem i brakiem tegoż na Wii U. Słabo. Niech żyje Sony!

Offline Ostry96

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 784
  • GG: 6667654
Odp: Targi E3 20XX - oficjalny wątek
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwiec 23, 2015, 14:59:31 »
Jak mi brakowało tekstów Antariego~
Mało skupiałem się na prezentacji Sony, więc widzę że muszę odrobić. Widzę również że moje fanboystwo jest na tyle duże, że nie dostrzegam, że było tak faktycznie na konferencjach Nintendo było mało co~

@@Edytując
Ale fakt, zdziwiłem się, że nie było NIC o Zeldzie na Wii U... :c
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 23, 2015, 15:29:14 wysłana przez Ostry96 »

Offline Antari

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 3576
  • DMG
Odp: Targi E3 20XX - oficjalny wątek
« Odpowiedź #107 dnia: Czerwiec 23, 2015, 15:16:27 »
Prezentując Gwiezdnego Lisa, kupili mojego wewnętrznego fanboy'a od pierwszych chwil ale wszystko odwróciło się o 180 stopni po ujawnieniu Metroid Prime: Federation Force. A reszta to tak jak mówię - były w tym roku "dajrekty" które pokazywały więcej (chociażby ujawniające nowe Fire Emblemy) i bardziej jarały zapowiedziami. Brakowało czegoś, co teoretycznie powinno być, bo wszyscy na to czekali. Sony zrobiło dokładnie tak jak powinno, pokazało te gry na które wszyscy czekali + nowości.

Gdzie nowy Metroid w HD? Gdzie nowy Metroid na 3DS? Gdzie Super Mario Galaxy 3 w HD? Gdzie Zelda HD? Gdzie F-Zero HD? Gdzie NX? Gdzie nowa gra Retro Studios? Mało tego na jaw wyszło parę smutnych faktów typu Star Fox nie jest taki perfekcyjny wizualnie jak być powinien, nie ma nawet 1% szans na Metroida na Wii U...

Offline jewdo

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Targi E3 20XX - oficjalny wątek
« Odpowiedź #108 dnia: Czerwiec 24, 2015, 03:47:18 »
Tak w skrócie, pomijając mniej istotne motywy, na początek BETHESDA:
  • Doom 4 - zupełnie bez szału, fajne efekty (szczególnie przecinanie piłą łańcuchową), ale nie odczuwam żadnego podjaru tą grą
  • Fallout 4 - lepiej od poprzednika, ale też opadu szczęki brak
  • Dishonored 2 - najciekawsza pozycja z całej trójki jak dla mnie, będzie trzeba wreszcie jedynkę zaliczyć, zwłaszcza że się kurzy na dysku konsoli

MICROSOFT:
  • Wsteczna kompatybilność - coś, co zaskoczyło mnie najbardziej w tej konferencji. Sam jakimś entuzjastą XBOXów nie jestem, jednak jest to dobry krok, przy którym konkurencyjne Playstation Now wypada jeszcze bladziej, niż do tej pory
  • Xbox Elite - czyli nowy pad. Fajnie, że MS pracuje nad "tuningiem" własnych kontrolerów, nie wiem na ile podniesie to ich wydajność, ale ciekawa sprawa.

EA:
  • Need For Speed - jedynie ta pozycja zapadła mi w pamięć. Wygląda to póki co dobrze, nie pasowała mi co prawda kamera w czasie driftu, ale jest ona ponoć opcją możliwą do dezaktywacji, więc problemu nie ma. Mam nadzieję na takie w jakimś sensie rozwinięcie Undergrounda 2, który przynajmniej dla mnie był strasznie grywalny

Ubisoft:
  • najbardziej w pamięci mam przytaczanego już kota na jednorożcu, jednak ani to rozszerzenie do Trials Fusion, ani cała reszta mnie absolutnie nie porwała.

SONY:
  • Horizon Zero Dawn - duże zaskoczenie, ale jak najbardziej na plus. Na prezentowanym gameplay'u wyglądało to wszystko bardzo fajnie - skradanie się postaci, elementy walki, samo wykonanie przeciwników. Plus sam w sobie motyw przewodni polowania na mechanicznych wrogów też do mnie trafia, innymi słowy kupili mnie tym.
  • Shenmue 3 - przyznaję się od razu, że w poprzednie części nie grałem, jednak słyszałem o nich niesłychanie dużo dobrego. Planuję od dłuższego czasu zakup Dreamcasta głównie właśnie z uwagi na tę serię i wydarzenia z poprzedniego tygodnia pewnie przyśpieszą moje zbieranie się do tego. Sama mechanika rozgrywki tej serii mi się podoba, jak i to, że akcja jest osadzona w Azji, więc jestem strasznie pozytywnie nastawiony do tej pozycji, w zasadzie to chyba mój nr jeden targów.
  • Uncharted 4 - prezentowany gameplay wyglądał bardzo fajnie, na tyle, że chyba będę musiał zrobić drugie podejście pod tę serię, poprzednie zakończyło się duuuuuuużą ilością najróżniejszych bluzgów, aż sam byłem pod wrażeniem, jak kreatywny mogę być w tym zakresie

Square Enix:
    • Hitman - ostatnia część była świetna, liczę na to, że ta będzie podobna. Wieczory sam na sam z łysym zawsze mile widziane

    Nintendo:
      • tak w ramach wisienki na szczycie tortu, tylko szkoda że przytaczana wisieneczka jest jakaś taka mdła. Oglądałem tę konferencję, bo oglądałem, ale absolutnie nic nie zapadło mi w pamięć, niemal godzina nudy niestety. Liczyłem na przynajmniej jakiś krótki urywek z Zeldy na Wii U, ale się przeliczyłem.

      Offline Antari

      • Administrator
      • *****
      • Wiadomości: 3576
      • DMG
      Odp: Targi E3 20XX - oficjalny wątek
      « Odpowiedź #109 dnia: Czerwiec 25, 2015, 01:28:06 »
      Pad od Xbox'a pozamiatał. Możliwości moddingu przy użyciu oficjalnych części - rewelacyjny pomysł. No i własnoręczne mapowanie przycisków. Płynne przełączanie się między kilkoma zapisanymi wariantami konfiguracji przycisków. Oficjalna kompatybilność z PC. Opad szczęki do piwnicy. Sony musi szybko nadrobić zaległości, bo troszkę obeszli kurzem po tej prezentacji w kwestii kontrolerów.

      Offline Kiriki-kun

      • Aktywny użytkownik
      • ***
      • Wiadomości: 455
      Odp: Targi E3 20XX - oficjalny wątek
      « Odpowiedź #110 dnia: Czerwiec 25, 2015, 01:29:36 »
      Hmm, muszę się dokładniej przyjrzeć temu padowi. Bo ten pierwszy z Xbox One jakoś szału nie robił.

      Offline Antari

      • Administrator
      • *****
      • Wiadomości: 3576
      • DMG
      Odp: Targi E3 20XX - oficjalny wątek
      « Odpowiedź #111 dnia: Czerwiec 25, 2015, 01:39:33 »
      Nie jestem wielkim fanem pada z X'a, choć wielu uważa go za bardzo wygodny. Testowałem, grałem dłużej - ciężko się przestawić, jestem już nauczony na pady Sony i tak musi chyba zostać. Co wyróżnia nowego pada od MS to te wszystkie opcje wygodnej modyfikacji (oficjalnej!), banalnie prosta wymiana gałek bez rozkręcania kontrolera, wymiana krzyżaka, możliwość umieszczenia klawiszy w różnych miejscach. Dodali także solidne metalowe wykończenie, co docenią hardkorowcy. Pękanie plastikowych padów w rękach to u niektórych norma. No i to mapowanie klawiszy. Wiadomo większość z tych rzeczy funkcjonuje nie od dziś, ale po raz pierwszy chyba jest to narzędzie udostępnione przez samego producenta, to samo tyczy się części zamiennych typu gałki, nakładki, krzyżaki, klawisze akcji itd. Jak dla mnie pomysł WIN - WIN. Zarobią na tym dodatkową kasę, a gracze będą mogli należycie zadbać o swój sprzęt. Dostrzegli potencjał jakiego nikt nie dostrzegł. Ja nie dostrzegłem, choć był na wyciągnięcie ręki. Klasyczny pad od PS4 mimo że super wygodny, to zostaje grubo w tyle. Wymiana gałek wymaga rozkręcenia kontrolera, dlatego sporą popularnością cieszą się plastikowe/TPU/Silikonowe nakładki na analogi.

      Offline Kiriki-kun

      • Aktywny użytkownik
      • ***
      • Wiadomości: 455
      Odp: Targi E3 20XX - oficjalny wątek
      « Odpowiedź #112 dnia: Czerwiec 25, 2015, 01:44:26 »
      Ja miałem w łapkach jedynie pada do PSX więc dużego porównania nie mam, ale ten on Xbox One wydaje mi się bardziej podobny do tego z playa. W sensie kanciaty i uchwyty pod dziwnymi kontami :)
      Ciekawe tylko ile będzie kosztował, pewnie ze 2 razy tyle co standardowy :/

      Offline Antari

      • Administrator
      • *****
      • Wiadomości: 3576
      • DMG
      Odp: Targi E3 20XX - oficjalny wątek
      « Odpowiedź #113 dnia: Czerwiec 25, 2015, 01:50:17 »
      No, na pewno będzie miał "odpowiednią" cenę, w końcu to wersja "Elite" hehe.

      Niektórym np. zapalonym graczom ligowym i tak powinno to wyjść taniej. Miałem raz do czynienia z gościem, który zawodowo gra w FIFE. Opowiadał mi, że w trakcie bardziej emocjonujących pojedynków złamany pad to norma, nie ważne czy oryginał czy zamiennik. Starte do plastiku gumowe gałki, przetrącone krzyżaki no cuda. Podobno kupuje po kilka padów w miesiącu.   

      Offline Ostry96

      • Zaawansowany użytkownik
      • ****
      • Wiadomości: 784
      • GG: 6667654
      Odp: Targi E3 20XX - oficjalny wątek
      « Odpowiedź #114 dnia: Czerwiec 25, 2015, 08:08:28 »
      Jak już rozmawiacie o padzie do Xbox One, jako że stacjonarek trochę mam, padów jeszcze więcej, to zdarza mi się dyskusja w samym sobie, który pad uważam za lepszy, ten od GameCube (<3) czy ten właśnie od Xbox'a One. Mam go jeszcze w edycji "One Day 2013". Dla mnie po prostu jest prawie doskonały... w zasadzie obecnie nie znam wygodniejszego pada (noo poza tym do GameCube, jednak od Gacka ma tę wadę... że jest przewodowy, posiadam bezprzewodowy ale bez odbiornika... chociaż Xbox'owym padem na PC gram na kablu...). W dodatku wytrzymałość. Pada używam dość sporo, zwłaszcza że tego mego dostałem jako używkę, mam również znajomego, co ma PS4 i DS4, nawet dba o sprzęt, ale jemu udało się już zużyć pada Sony (np. wytarte, "pogryzione" gałki), a mój Xbox'owy - jak nowy. Widać niestety, że jest leciutko wytarty już plastik, ale w porównaniu do Sonkowego - to jest jak nowy.
      Na wszelki wypadek napiszę, że cały czas piszę o tej pierwszej wersji Xbox One pada~~
      Poza tym wibracje. Słyszałem o tych wibracjach w bumperach - niestety nie testowałem, jednak same bumpery są boskie, wygodne... i w ogóle xF
      Kiedy usłyszałem o nowej wersji tego pada - no oczy mi się świecą. Dla mnie: chcą ulepszyć coś, co jest już rewelacyjne.
      Jednak jeszcze wracając do "wojny padów", to już w poprzedniej generacji wręcz wkurzały mnie pady do PS3. Nie chcę wyjść na nietolerancyjnego, ale dla jakich rączek były robione te pady q.q... Te DS3 są po prostu za małe dla mnie. Przed PS4, do konsol stacjonarnych Sony miałem swoje dwa (oficjalne) pady: DualAnalog do PSX'a, któego do dziś używam, oraz limitowany NeGcon od Namco, również do PSX'a (to ten obrotowy pad). Do PS2 specjalnie zakupiłem pada z wydłużonymi "rączkami" firmy Fanatec "Motion Controller" - choć w zasadzie ma na pudełku "PlayStation official licenced Product". Poza tym ma w nazwie "motion" - można, lecz nie trzeba zastąpić lewą gałkę - ruchem pada (jak później w DualShock'u3).
      Pad do Xbox'a 360 początkowo mnie wkurzał, przez - tego GRZYBA na baterię z tyłu pada, jednak zauważyłem, że przy dłuższej grze, przestaje on drażnić. Na szczęście pad Xone jest już bardziej przemyślany pod względem baterii.
      I na koniec design: XOne w wersji podstawowej - wręcz krzyczy, że chce być jakoś ozdobiony. Oglądnijcie sobie jakiekolwiek limitowane edycje pada Xone - są prześliczne! I nie chodzi mi tylko o zmianę barwy ale i o całą grafikę, którą dedykują twórcy na pada.
      Wspomnę też o DualShock'u4 od Sonyego - choć podoba mi się jego każda wersja kolorystyczna inna niż czarna (a zwłaszcza Anniversary Edition~~) to jednak takiego wrażenia na mnie nie robi :L

      No i się nieco rozpisałem :F
      Jako gratis, dorzucam focię padów~ (wybaczcie za jakość)



      PS: Jestem jedną z nielicznych osób, co uwielbia tego pierwszego pada do pierwszego Xbox'a :F