Autor Wątek: [GBA SP] Problem z ekranem  (Przeczytany 2388 razy)

Offline Wawrzino

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 770
[GBA SP] Problem z ekranem
« dnia: Styczeń 14, 2013, 20:25:08 »
Dzisiaj zauważyłem, że mój GBA SP v1 ma przekłamania kolorów na ekranie.
Chwilę po włączeniu wszystko wygląda dobrze, później z lewej strony pojawia się takie coś:

Ciężko to określić, ale te przekłamania kolorów jakby wysuwają się z lewej strony i są w ruchu przy poruszaniu klapką konsoli. Macie jakiś pomysł skąd takie coś się wzięło?

Offline Tarma

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 724
  • Dead inside.
    • My Dev Acc.
Odp: [GBA SP] Problem z ekranem
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 14, 2013, 20:27:47 »
przy poruszaniu klapką konsoli.

Obstawiam taśmę od LCD.

Offline Wawrzino

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 770
Odp: [GBA SP] Problem z ekranem
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 14, 2013, 20:32:58 »
Jeśli chodzi o rozkręcanie i naprawę sprzętu to jestem zielony jak layout forum. Zaraz zamawiam na Alle triwinga i wezmę się do roboty. Możliwe, że to tylko poluzowana taśma, czy poważniejsze uszkodzenie?

Offline Tarma

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 724
  • Dead inside.
    • My Dev Acc.
Odp: [GBA SP] Problem z ekranem
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 14, 2013, 20:46:24 »
Jeśli chodzi o rozkręcanie i naprawę sprzętu to jestem zielony jak layout forum. Zaraz zamawiam na Alle triwinga i wezmę się do roboty. Możliwe, że to tylko poluzowana taśma, czy poważniejsze uszkodzenie?

Uszkodzenia samej taśmy zdarzają się bardzo rzadko, przez sposób w jaki jest ona przeprowadzona (zawija się w spiralkę taką.....rozkręcisz zobaczysz). Więc całkiem możliwe że to tylko obsunięcie się taśmy. Raczej nie obstawiałbym nic innego z racji tego ze ruszanie ekranem coś powoduje. Rozkręć najpierw potem jak to nie wypali bedziemy dumać dalej :)

Offline pajda

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 1163
Odp: [GBA SP] Problem z ekranem