Autor Wątek: No to klops  (Przeczytany 1827 razy)

Offline Bodzio

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 423
    • strefaPSX
No to klops
« dnia: Luty 14, 2012, 22:12:25 »
Panie i Panowie mam problem :) Otóż w moim GB Pocket, którego kupiłem na ebay i użyłem zaledwie kilkakrotnie pojawił się nieaktywny biały pasek na ekranie na samym dole. Postanowiłem się więc przyjrzeć sprawie z bliższa i przed chwilą rozkręciłem konsolkę i sprawa się rypła. Chciałem tylko sprawdzić czy taśma łącząca wyświetlacz z płytą jest ok. Z racji tego ze jestem laikiem przyjrzałem się tym taśmom co tam są i cudownym dotykiem myślałem, że je uzdrowię no faktycznie zdarzył się cud i teraz mam dwa krzyżyki na konsoli :) Wie ktoś jak się można z tym uporać? Przecież to nie może być chyba nic poważnego bo bez jaj ledwo co dotknąłem. Pomocy. Mam nadzieję, że nie będę musiał postawić krzyżyka na tej konsoli...
« Ostatnia zmiana: Luty 14, 2012, 23:06:39 wysłana przez Bodzio »

Offline GBM_Fan

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1895
  • Miłośnik platformówek
Odp: No to klops
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 14, 2012, 22:20:30 »
No to mega klops :D Nic z tym nie zrobisz, kup zdezelowanego GBP ze sprawnym ekranem i zrób przekładkę.

Offline Quake96

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 382
  • Make Believe...
    • Świat PSX
Odp: No to klops
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 14, 2012, 22:46:09 »
Znam gościa z innego forum który ma zdezelowanego GBP. Jak chcesz to napiszę do niego  czy ekran w nim działa i ile za niego chce.

Offline Bodzio

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 423
    • strefaPSX
Odp: No to klops
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 15, 2012, 19:31:57 »
No nie pocieszyliście mnie:P Liczyłem na bardziej optymistyczną pomoc :D No nic będę próbował się z tym jeszcze jakoś uporać, bo już nic do stracenia nie mam, a co do ekraniku to możesz zapytać, choć jak to dziadostwo takie delikatne że po dotyku mi padło to nie wyobrażam sobie jak to można wymienić ;)

Offline GBM_Fan