Autor Wątek: [3DS] Circle Pad Pro  (Przeczytany 2724 razy)

Offline Antari

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 3576
  • DMG
[3DS] Circle Pad Pro
« dnia: Luty 01, 2013, 18:05:31 »
Witam. Niedawno kupiłem CPP do 3DS Classic. Po złapaniu tej "przystawki" do ręki nie odczułem zapowiadanego komfortu. Całość jest jakoś dziwnie wyprofilowana, a klawisze L, R, ZR, LR chodzą zaskakująco płytko ;/ W porównaniu do Classic Controllera Pro na Wii, mamy do czynienia z dużym przeskokiem jakości. Szkoda bo liczyłem na wygodną grę w kilka pozycji np. Monster Hunter. Choć obecnie po zapowiedzi RE:R na ps3/x360 trochę nie opłaca się inwestować w tego mutanta. Pula gier wykorzystujących przystawkę z dnia na dzień maleje, czyżbym się wygłupił?

A wy co sądzicie o tym urządzeniu?

Offline Bart

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 1241
Odp: [3DS] Circle Pad Pro
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 01, 2013, 18:21:57 »
Z tego co wiem wykorzystuje go 9 gier, m.in. MH3, Kid Icarus, MGS. Moim zdaniem przesadzili z wielkością, można to było lepiej rozwiązać. A tak wielki hebel. No ale mi to tak nie przeszkadza, bo jest to jedyna opcja używania dwóch analogów, natomiast czymś co mnie wkurza jest brak drugiego analoga w XL'ce. Wg niesmaczna niedoróbka po prostu.

Offline Wawrzino

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 770
Odp: [3DS] Circle Pad Pro
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 01, 2013, 18:41:19 »
Tak trochę odbiegając od tematu, to niesamowite jak zmieniły się potrzeby graczy odnośnie kontrolerów, na NESie wystarczył tylko D-pad, A, B, start i select ^^

Offline Antari

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 3576
  • DMG
Odp: [3DS] Circle Pad Pro
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 01, 2013, 18:57:31 »
Nie zmieniły się potrzeby graczy, tylko gry a dokładniej perspektywa. W grach 2D 3DS radzi sobie świetnie. Gorzej jak mamy do czynienia z grami w środowisku 3D z widokiem TPP albo FPP.

@Bart: No ale ciężko mówić o exclusive'ach bo MGS jest dostępny w HD na ps3, a nawet na Vicie. MH Tri Ultimate jest dostępny na Wii U z trybem multi online. Kid Icarus obsługuje CPP ale drugi analog nie służy do obracania kamerą - to tylko opcja dla leworęcznych. Smutne ale tej jednej pozycji, która tego potrzebowała CPP nie daje praktycznie nic. RE: Revelations został zapowiedzialny na PS3/X360. Czyli kolejna pozycja, którą możemy z powodzeniem ograć na wygodnym padzie z dwoma analogami. Z gier ekskluzywnych na 3DS wykorzystujących CPP postaje Kingdom Hearts 3D i jakieś crapy. W przyszłości MH4, ale nie wiadomo czy opuści Japonię.

Btw ktoś wie czy ta przystawka ma blokadę regionalną? W sensie, czy europejski model będzie działał na amerykańskiej/japońskiej konsoli?

Offline inlagd

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 727
Odp: [3DS] Circle Pad Pro
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 01, 2013, 21:38:35 »
Z tego co wiem wykorzystuje go 9 gier, m.in. MH3, Kid Icarus, MGS. Moim zdaniem przesadzili z wielkością, można to było lepiej rozwiązać. A tak wielki hebel. No ale mi to tak nie przeszkadza, bo jest to jedyna opcja używania dwóch analogów, natomiast czymś co mnie wkurza jest brak drugiego analoga w XL'ce. Wg niesmaczna niedoróbka po prostu.

Kid Icarus i Circle Pad Pro to kupa smiechu. Po pierwsze w grze jest skopane sterowanie, bo do sensownego grania wymaga dolaczanej do niej podstawki. Jest to oczywiscie absurdalne w przypadku konsoli przenosnej (choc takie cuda to nie pierwszyzna dla Nintendo; Virtual Boy, anyone?). Tym niemniej moznaby temu spokojnie zaradzic przez dodanie alternatywnego sterowania z wykorzystanirm CPP. Co sie tymczasem okazuje? Gra obsluguje CPP…

…ale wylacznie po to, zeby umozliwic opcje sterowania dla leworecznych!


Offline Antari

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 3576
  • DMG
Odp: [3DS] Circle Pad Pro
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 01, 2013, 21:46:10 »
O właśnie Inlagd poruszył kolejną bardzo ciekawą kwestię. STOJAKI. W zestawie najnowszej konsoli Nintendo znajdziecie:

1 Wii U stojak do ładowania GamePada
1 Wii U stojak na GamePada
1 Wii U stojak na konsolę

1 Wii U stojak na... przyrodzenie

STOJAK, STOJAK, STOJAK wszędzie stojak! Stojak do 3DS'a na drugi analog, stojak do Kid Icarus.

Widać nowy rewolucyjny gadżet Nintendo. Stojak - rozwiązanie na miarę XXI wieku. A może by tak projektować konsole jak kiedyś? W taki sposób, żeby nie wymagały stojaków?

Trochę mi to przypomina wydawanie łatek do pełnych wersji gier. Wydajemy niedopracowaną konsolę i za kilka miesięcy zaczynamy sprzedawać stojaki, które zamaskują wady konstrukcyjne. Ehh chyba już jestem stary.
« Ostatnia zmiana: Luty 01, 2013, 21:54:09 wysłana przez Antari »

Offline Marcin

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1858
Odp: [3DS] Circle Pad Pro
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 02, 2013, 11:16:24 »
Dla mnie stojaki są super, dzięki niemu Wii fajnie stoi na półce - dobrze wygląda i mniej miejsca zajmuje. Fajnie jak takie same stojaki byłby właśnie na pady. Często nie ma jak ich położyć bo są kompletnie nie ustawne, np. nunchuck na kablu połączony z Wiilotem. Albo zajmuje kilometr miejsca albo wypada z półki ;P

Offline Antari

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 3576
  • DMG
Odp: [3DS] Circle Pad Pro
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 02, 2013, 12:02:23 »
Wii powinno być zintegrowane z tym stojakiem. No ale już pal licho podstawkę do konsoli, bo to jeszcze rozumiem. Można dostosować pozycję konsoli do własnych potrzeb. Ale podstawka do pada, do ładowania pada. Do gry w 1 gre, do gry w 6 gier. PFFFFFFFFFFFFF DS3 u Sony jakoś bez problemu stoi na podłożu bez podstawki :P

Offline Bart

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 1241
Odp: [3DS] Circle Pad Pro
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 02, 2013, 14:28:52 »
DS3 u Sony jakoś bez problemu stoi na podłożu bez podstawki :P
Wii U też; te wszystkie podstawki, które wymieniłeś to tylko opcja, w dodatku tylko w Premium Pack'u. Zresztą tak samo było z pierwszym Wii. Bez problemu może być ułożone horyzontalnie, stojak to opcja. Zauważ, że Family Edition i Wii mini już są go pozbawione. Jak kupiłbyś Wii U Basic Pack nie będziesz miał tyle "tego "zbędnego" plastiku - ale nie będziesz miał też tej "niezbędnej" przestrzeni na dysku.

Jeśli już mówimy o bezsensownym dodawaniu/niedodawaniu akcesoriów to nie rozumiem na przykład, czemu do Wii czy nawet do GCN w zestawie był tylko zwykły kabel A/V chinch? Dlaczego nie dodawali componenta który rozwija max możliwości konsoli? W przypadku GCN jeszcze to można zrozumieć - component nie był jeszcze wtedy aż tak popularny, ale już w przypadku Wii, w roku 2006? Ok, może po prostu chcieli dodać taki kabel, by można było podłączyć konsolę do każdego telewizora, ale z drugiej strony, osobno sprzedawali kabel antenowy (mówię o gacku). Z jeszcze innego punktu widzenia - dlaczego do Wii U dodają zarówno HDMI, jak i zwykły, chinchowy? Nie można tak było wcześniej?

Offline ochłap

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 238
Odp: [3DS] Circle Pad Pro
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 02, 2013, 15:25:38 »
Nie wiem, może ja się nie znam może ja głupi jestem ale czemu kontroler do wii U ma ekran i jest spokojnie wielkości handhelda?