Autor Wątek: Wskrzeszenie Mistrza- Gameboy Classic  (Przeczytany 6509 razy)

Offline matizc

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 222
Wskrzeszenie Mistrza- Gameboy Classic
« dnia: Luty 27, 2013, 19:29:50 »
Witam!

Zakupiłem ostatnio u mnie na bazarze we Wrocławiu Game boy'a Classic w wersji przezroczystej za dosłownie 5zł razem z grą "Sędzie Dredd". Po dotarciu do domu okazało się, że jednak game boy nie reaguje, po włożeniu baterii nic się nie dzieje. Czy znacie typowe usterki dla tych game boy'ów ? Rozkręciłem go i wrzucam przy okazji zdjęcie "bebechów" :)

Z góry dzięki za jakiekolwiek pomocne spostrzeżenia :)

Ps. Jedynie co mogę dodać to fakt, że na kondensatorach jest napięcie (sprawdziłem woltomierzem) nie znam się zbytnio co i jak także błagam o poradę albo o sugestie. Może jest jakiś typowy problem z game boy'ami, który można tanio załatwić ? :)

Zdjecia:








« Ostatnia zmiana: Luty 27, 2013, 19:50:06 wysłana przez matizc »

Offline ochłap

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 238
Odp: Wskrzeszenie Mistrza- Gameboy Classic
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 27, 2013, 19:59:46 »
Zobacz czy styki nie są z korodowane albo czy nie ma gdzieś zwarcia. Możliwe, że spuchły kondensatory, a wtedy już nic nie poradzisz. Proponuje testowanie po kolei rożnych układów i sprawdzanie ścieżek lub sprawdź inne baterie, nawet słabo rozładowane mogą nie wystarczyć.

Offline trawis1983

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 88
Odp: Wskrzeszenie Mistrza- Gameboy Classic
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 27, 2013, 20:05:02 »
dioda przy ekranie się świeci czy po prostu jest martwy? sprawdź styki baterii (może poprzedniemu właścicielowi "wylały" baterie i mogły skorodować styki).
pogadaj z Pajdą. potrafi wskrzeszać martwych ;)

Offline matizc

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 222
Odp: Wskrzeszenie Mistrza- Gameboy Classic
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 27, 2013, 20:36:15 »