Autor Wątek: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS  (Przeczytany 16998 razy)

Offline Antari

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 3576
  • DMG
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 28, 2013, 23:13:10 »
Jedna zaleta 2DSa jest jednak niezaprzeczalna: Keitaro nie bedzie mogl pisac o lamiacych sie zawiasach tej konsoli. ;D

Oj, tak jestem przekonany, że Kei będzie wniebowzięty z nowego wcielenia handhelda. Jeszcze nie miałem okazji z nim tego obgadać ale mam 99% pewności :D

Offline Marcin

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1858
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 29, 2013, 08:30:25 »
Jedna zaleta 2DSa jest jednak niezaprzeczalna: Keitaro nie bedzie mogl pisac o lamiacych sie zawiasach tej konsoli. ;D

Stwierdzam iż 2DS ma wytrzymalsze zawiasy od DS Lite. I niech ktoś tylko spróbuje się kłócić!

Generalnie to mi przypomina akcję Sony z wersjami jak to Antari ładnie ujmuje "ekonomicznymi". Widać to też po najgorszym elemencie PSP eStreeta jak i 2DSa - dźwięk mono. Wywalili efekt 3D obniżając koszt produkcji - to było akurat do przewidzenia, duże zyski z punktu widzenia koncernu. Niestety powstał z tego koszmarek, górny ekran większy od dolnego w tym momencie nie ma żadnego logicznego uzasadnienia i wygląda idiotycznie bez symetrii. Rozmiar ekranów rozumiem jest ten sam co w 3DS Classic?

Co do wytrzymałości to się raczej nie zgodzę, to jest czarne, matowe i szerokie pod ręką - a to się równa wielkiemu startemu wyślizganemu plastikowi :F

Biznes to jest biznes po prostu, można tupać nogami i płakać ale tak to wygląda wszędzie i u każdego producenta czegokolwiek.

Cytuj
Frankly, it doesn't need to; according to Nintendo's most recent quarterly earnings report, the 3DS sold 640,000 units in Japan this spring versus 360,000 in the U.S. -- in other words, it performed nearly twice as well in a market roughly half the size. The 3DS continues to dominate Japan, meaning there's not much call for Nintendo to sweeten the pot. But the U.S. market continues to lag, and Nintendo knows the market well enough to know to pander to the fundamental frugality of Americans. Launching the 2DS alongside Pokémon X & Y Versions in particular is smart marketing. 

Sam sprzęt przejdzie bez większego echa prawdopodobnie, tak jak Wii mini czy jak to się zwało. Część ludzi się jarała, część pukała w głowę, a suma sumarum nikt już o produkcie nie wspomina ani nie widuje się go za często.

Offline GBM_Fan

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1895
  • Miłośnik platformówek
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 29, 2013, 08:39:04 »
Epic FAIL. No strasznie to wygląda. Aż na kalendarz spojrzałem z nadzieją, że dziś jakiś "dzień żartowania" czy coś w ten deseń...

Offline Marcin

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1858
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 29, 2013, 08:46:29 »
Z subiektywnego puntu widzenia dla mnie urządzenie jest na nic, bo ja używam efektu 3D cały czas i nie mam z nim najmniejszego problemu (widzę to jak zwykły LCD / kartkę papieru). Dla mnie to jest urok i sens 3DSa, który też ratuje graficznie wiele gier które mają już słabe tekstury jak na 3D.

2DS jest skierowany dla dzieci chyba tylko i kolekcjonerów / fanów N. To jest po prostu odrobinę mocniejsze PSP z dodatkowym dotykowym ekranem. Zabawka do Pokemonów dla dzieci, powinni w bundlu to wypuścić i będzie finansowy win.

Offline Bart

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 1241
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 29, 2013, 09:48:01 »
@Keitaro - też używam 3D cały czas, również nie mam z tym najmniejszego problemu. Pozbawianie 3DS'a tej opcji jest odbieraniem jej tego, co tak naprawdę ją wyróżnia, tego co było głównym aspektem używanym w reklamach. A to, że ma to być konsola dla młodszych, także do mnie nie przemawia. Od czego jest suwak 3D? A jak dziecko się nie słucha, to zawsze mu można w opcjach wyłączyć trójwymiar całkowicie.

@Antari - Z oryginalnego 3DS'a też nic się nie zetrze, bo konsola jest pokryta lakierem (pękającym lol). Śliska powłoka konsoli palcuje się, ale nie ściera się. Nie zapomnę, jak grałem na DSi XL koleżanki i zastanawiałem się, czemu ma tak wyślizgany plastik dookoła krzyżaka i 'A' oraz 'B'. Teraz problem powraca.

Offline Marcin

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1858
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 29, 2013, 10:02:54 »
@Antari - Z oryginalnego 3DS'a też nic się nie zetrze, bo konsola jest pokryta lakierem (pękającym lol). Śliska powłoka konsoli palcuje się, ale nie ściera się. Nie zapomnę, jak grałem na DSi XL koleżanki i zastanawiałem się, czemu ma tak wyślizgany plastik dookoła krzyżaka i 'A' oraz 'B'. Teraz problem powraca.

Co ciekawe późniejsze modele 3DSa Classic mają już nie lakierowane klawisze. Tzn. domniemuje tak z pewnych źródeł ale nie chciało mi się nigdy założyć wątku i wypytać ludzi o ów detal.

Śliskie kontra matowe to też mój ulubiony temat. Matowe ma to do siebie że ładnie wygląda, fajnie trzyma się, mniej się brudzi ale przy nadmiernym użyciu / zastosowaniu średniej jakości materiału matowość się ściera i powstają gładkie powierzchnie na plastiku. Najlepszym tego przykładem są klawiatury. Producenci robią to specjalnie by częściej takie rzeczy wymieniać. Warto nadmienić iż w czasach GB, GBC i GBA plastiki były tandetniejsze ale przez to o wiele mocniejsze niż np. wnętrze takiego DSi / DS Lite. Śliskie obudowy mają to do siebie iż się palcują. Jest na to jednak sposób - im jaśniejsza konsola tym lepiej wygląda nawet trochę upalcowana. Na białym 3DSie problem praktycznie nie występuje. I to uważam za najlepszy materiał z jakiego zrobiono współczesną konsolę - śliski lakier ala 3DS Classic.

btw. błędem jest robienie z kolei białych gumowych analogów takich jak są np. na kontrolerach Wii. To jest brudne po 4h użytkowania. Na szczęście 3DS ma szary analog.

Jeszcze jedna ciekawostka - dolny ekran w DSie czy 3DSie nie jest na równi z powierzchnią konsoli co wynika ze specyfiki jego budowy. Przy składanej konsoli to tak bardzo nie boli, ale przy 2DS to kolejna idiotycznie wyglądająca rzecz ;)



http://www.officialnintendomagazine.co.uk/53839/nintendo-2ds-hands-on-impressions-release-date-price/
« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2013, 10:51:51 wysłana przez Keitaro »

Offline Wawrzino

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 770
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 29, 2013, 10:59:22 »
Ciekawostka, w Nintendo 2DS nie tylko wymiarów mniej, ale też jest tylko jeden(!) ekran:

http://www.nintendolife.com/news/2013/08/nintendo_2ds_is_actually_made_with_just_one_screen

Offline El3ctrox

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 682
  • Diplodoki żerują na paprociach.
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 29, 2013, 11:09:24 »
Wygląda jak urządzenie do inwentaryzacji w sklepach sieciowych. Brzydki.

Offline Ostry96

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 784
  • GG: 6667654
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 29, 2013, 11:13:27 »
Hah, z pierwszej chwili myślałem że będzie posiadał jeden wspólny ekran :F ale po tylu obrazkach taka nagła zmiana planów?
Hm, jeden ekran z czego "połowa" dotykowa... sam nie wiem, pewno to tańsze rozwiązanie.
O ile będzie to wytrzymalsze? O ile będzie. Nintendo, pokaż co potrafisz!

Tak czy owak chyba się skuszę na to "coś", nie wiem czemu, ale tak zrobię : ]

Offline El3ctrox

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 682
  • Diplodoki żerują na paprociach.
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 29, 2013, 11:23:37 »

Offline Marcin

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1858
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 29, 2013, 11:24:06 »
Tak jak autor wypowiedzi do której wkleiłem linka wcześniej! Biały ma ładny box, nie da się ukryć http://cdn.medialib.officialnintendomagazine.co.uk/screens/dir_603/image_60353.jpg

Offline Antari

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 3576
  • DMG
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 29, 2013, 12:43:31 »
Generalnie to mi przypomina akcję Sony z wersjami jak to Antari ładnie ujmuje "ekonomicznymi". Widać to też po najgorszym elemencie PSP eStreeta jak i 2DSa - dźwięk mono. Wywalili efekt 3D obniżając koszt produkcji - to było akurat do przewidzenia, duże zyski z punktu widzenia koncernu. Niestety powstał z tego koszmarek, górny ekran większy od dolnego w tym momencie nie ma żadnego logicznego uzasadnienia i wygląda idiotycznie bez symetrii. Rozmiar ekranów rozumiem jest ten sam co w 3DS Classic?

Co do wytrzymałości to się raczej nie zgodzę, to jest czarne, matowe i szerokie pod ręką - a to się równa wielkiemu startemu wyślizganemu plastikowi :F

Biznes to jest biznes po prostu, można tupać nogami i płakać ale tak to wygląda wszędzie i u każdego producenta czegokolwiek.

Ha ale tu nie o to chodzi. Wszyscy znamy surowe prawa biznesu i o ile sam krok (z punktu widzenia Nintendo) wydaje się logiczny (ekonom, target młodsza publika z uwagi na toporną budowę nie do rozwalenia, zaokrąglone rogi w celu ochrony przez ostrymi rogami), o tyle decyzja z punktu widzenia długoletniej polityki koncernu sprawia wrażenie błędnej. Koncern przyzwyczaił nas do wysokiej jakości oferowanych produktów a nie pierdyliona mini-wersji o jakości bazarówek. Nie wiem czy tędy droga, Nokia też przejechała się na tym patencie, kiedyś tę markę można było uznać za niezawodną, a dziś już nie można tak powiedzieć.

Poza tym co ważne - koncern sam wycofuje się powoli z efektu 3D czego najlepszym przykładem jest 2DS. Fakty są takie, że poszczególni wydawcy nie bardzo wiedzą w jaki sposób wykorzystać tę innowację. Samo Nintendo nie bardzo ma pomysł na owy patent. Coraz mniej jest gier oferujących tę opcję, wydaje mi się, że fascynacja plebsu "czy-de" już się skończyła, tzn. ludzi przestało jarać ulepszanie gier w środowisku 3D do full 3D (aby nadać im głęęęębi) i zapragnęli bardziej twórczego wykorzystania technologii. A tu niestety zonk, bo nie ma pomysłu. Smutne ale jest jak mówiłem. Już na premierze nie potrafiłem sobie wyobrazić jak to będzie oddziaływało na gameplay i niestety Nintendo nie pokazało nic ciekawego. Co jest hmm... dziwne, zawsze mieli jakieś nietuzinkowe zastosowanie dla swojej technologii. Zresztą to samo dzieje się na Wii U. To, w porównaniu do możliwości jakie oferował DS z technologią dotykową, składaniem ekranu, dmuchaniem w mikrofon itp. to naprawdę mało innowacyjny sprzęt. Jakieś streetpassy, mini-gierki, pierdółki... kurde ciężko mi obwołać Nintendo ponownie królem innowacyjności. Rozczarowanie.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2013, 13:18:40 wysłana przez Antari »

Offline Marcin

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1858
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 29, 2013, 15:36:13 »
No to jedziemy z tym koksem, dla niewtajemniczonych -> to nie wojna lecz walczymy z marazmem tutaj :D




Moim zdaniem dorabiasz szczegółowe teorie do prostych rzeczy. Długoterminowa polityka nie istnieje na dobrą sprawę, bo wszystko zmienia się z czasem (z przesyceniem rynku danym towarem) To nie te czasy gdzie coś miało być na kilka lat, czego przykładem może być częstość ukazywania się handheldów od N..

Dla mnie efekt 3D jest kapitalny sam w sobie i nie muszę tego w żaden sposób "wykorzystywać", tak jak nie musisz "wykorzystywać" w praktyce grafiki epickiej na Vicie. Grafika to grafika. Wycofywanie się? N zawsze przeciera ścieżkę a później przeciera kolejną. Przykładem niech będzie GBA > DS, czy Wii > Wii U. Nie ma opcji kontynuacji, tymczasem np. Kinect.. Subiektywnie oceniając no szkoda mi będzie jeśli następca nie rozwinie 3D, a zabierze się za to Sony albo jakieś smartfony. Pozostanie miłym wspomnieniem tego okresu co też jest w jakimś stopniu dla mnie pozytywne. N pilnuje by się nikt nie znudził zbyt długo ciągniętym pomysłem :P Ktoś powie - ale ja lubię nudę i brak większych zmian - skoro tak to po co grać w nowe gry skoro biblioteka staroci jest ogromna, chociażby na PC.

Cytuję: składanie ekranu, dmuchanie w mikrofon nie są popierdółkami, a street passy, mini gierki są? TS Ci się bardziej spodobał od efektu 3D więc to większa innowacja i nie popierdółka? To są subiektywizmy i to spore. Ewentualnie pokrętna logika ;)

Nin nie jest królem innowacyjności? To kto nim jest w konsolach? Bo chyba nie Sony ;)

Offline Antari

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 3576
  • DMG
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 29, 2013, 19:03:59 »
Długoterminowa polityka w przypadku światowych korporacji to podstawa. Myślisz, że decyzje strategiczne podejmowane są ot tak raz w tygodniu i zmieniane wraz ze zmieniającą się pogodą? Przez to wyrażenie bardziej chodziło mi nadrzędne zasady jakimi kieruje się koncern. One raczej nie powinny ulegać zmianie, a jeżeli tak się dzieje, to znak, że coś jest nie tak. Wydaje mi się, że jakość wizualna i techniczna była jednym z filarów Nintendo przez lata. Nawet znienawidzony NDS Classic, był wizualnie i koncepcyjnie spójny. Dlatego w 2DS'ie upatruję jakiegoś spadku formy, załamania podstawowych wartości jakimi się kiedyś kierowali i zasad. Wiadomo, poprawiali modele swoich konsolek już od GB Classic, ale zawsze kierunek zmian był na lepsze. W przypadku 2DS mamy do czynienia z pierwszym "prequelem konsoli Nintendo" jak to ktoś gdzieś napisał.

I tak, zamykanie konsolki, dmuchanie w mikrofon to dla mnie fajne elementy urozmaicające rozgrywkę w wielu pozycjach na DS. Chociażby przywołać Zeldę i patent z nakładaniem na siebie dwóch map, czy zdmuchiwania kurzu, grania na instrumentach. Było też sporo gier typu Hotel Dusk wymuszających odmienne trzymanie konsoli, co kreowało odmienne doświadczenie. Interakcja z wydarzeniami na ekranie było spora, co potęgował fakt "kompaktowości" handhelda. Budowało to takie indywidualne, wręcz intymne doświadczenie przez dotyk. Odmienne niż na dużych systemach domowych. Na 3DS teoretycznie też by się tak dało robić takie akcje, ale cóż... raczej brak takich pozycji, głównie z uwagi, że podstawowym gimmickiem jest 3D.

Nie do końca pojmuję idee Streetpassów, w teorii ma to budować jakąś tam społeczność, ale w naszym państwie ta opcja nie istnieje. To trochę tak jak w Boktai'u na GBA, bez słońca ciężko strzelać z pistoletu. W Polsce pod tym względem panuje wieczne zachmurzenie, a same nagrody też są dość symboliczne. Dla mnie gra nie warta świeczki. Jest jeszcze krokomierz i te monety, które dostajemy za przejście danej odległości każdego dnia. Czy jakaś gra to wykorzystuje, tego nie wiem. Wymiana Mii też raczej mało mnie kręci, bo od kolekcjonowania ludzików wolę Pokemony. Nie wiem. Za stary.

Generalnie jeżeli kupuję jakiś nowy sprzęt to chciałbym wykorzystać w jakiś sposób jego możliwości. W innym przypadku po co mi nowy sprzęt? Dla zasady? Dla powiększania góry żelastwa w pokoju? xD

DS pokazał, że z technologią dotykową można zrobić coś kreatywnego. Z 3D póki co większość pozycji bazuje na tym samym patencie z głębią. Parę produkcji oferuje jakieś zagadki logiczno-wzrokowe i chyba tyle. W samej teorii ciężko tu coś kreatywnego wymyślić bo interakcja oczu z ekranem nie jest fizyczna, lecz na odległość. Choć nie ukrywam, że mogę nie być tu obiektywny. Samo 3D to znana technologia z Hollywoodzkich produkcji, których nie jestem wieeelkim fanem. Już w kinie bardzo nie podoba mi się ta tendencja, widać myślimy odmiennie. Samo "granie" też od zawsze kojarzyło mi się z robieniem czegoś, a nie wpatrywaniem się w niecodzienny obrazek. Stąd migracja tego efektu na poczet elektronicznej rozrywki jest dla mnie dość frustrująca.

Obecnie kto jest królem innowacyjności? Sony nigdy nie aspirowało do tego miana. Nie wiem, może już bardziej Apple?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2013, 19:16:11 wysłana przez Antari »

Offline GBM_Fan

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1895
  • Miłośnik platformówek
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 29, 2013, 19:30:58 »
Dzisiaj w chwilach przerwy zwiedzałem Internet w celu zbadania tematu 2DS'a i doszedłem do wniosku, że ten nowy wynalazek nawet ma sens. Po pierwsze produkt stricte skierowany jest do młodszego gracza (wiek poniżej 7 lat). Usunięcie efektu 3D dało możliwość oznaczenia produktu jako zabawki dla dzieci poniżej 7 roku życia, więc ruch uzasadniony. Poza tym rodzicie i tak wyłączają efekt 3D w 3DS, więc usunięcie go całkiem pozwoliło obniżyć koszty produkcji. Toporna, klockowata budowa ma zapewnić większą wytrzymałość w przeciwieństwie do wersji z klapką. Konsola może nie wygląda, ale PONOĆ jest wygodna. Mocno zaokrąglone brzegi i ogólna konstrukcja przypominająca bardziej zabawkę od Fisher-Price niż produkt dla starszego gracza. Wniosek z tego taki, że... ta konsola nie jest dla nas! Nie ten target, więc myślę, że cały ten hate w necie jest trochę bezpodstawny.

Jedna z największych wad tego cudaka to nazwa. IMO może nieźle wprowadzać w błąd rodziców, którzy nie zobaczą na pułkach sklepowych gier z napisem 2DS :) Wpadnie taka random mama do sklepu i pyta się jakiegoś laika sprzedawcy, czy są gry na 2DS. On jej odpowie, że niestety mają tylko na 3DS i babka odejdzie z kwitkiem :P

Offline Antari

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 3576
  • DMG
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 29, 2013, 19:49:07 »
Parafrazując:

Wiesz Fanie od jakiegoś czasu dochodzę do wniosku, że... produkty tego koncernu nie są już dla mnie!

Nie dorobiłem się jeszcze dzieciaka w przedziale od 0 do 7, więc hejce idee.

Offline Marcin

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1858
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 29, 2013, 20:08:43 »
I tak, zamykanie konsolki, dmuchanie w mikrofon to dla mnie fajne elementy urozmaicające rozgrywkę w wielu pozycjach na DS. Chociażby przywołać Zeldę i patent z nakładaniem na siebie dwóch map, czy zdmuchiwania kurzu, grania na instrumentach.

Wolałeś starsze bajery niż nowsze, może znudziłeś się tym po prostu. Wyrosłeś i już nie cieszą street passy itp.

Wymiana Mii też raczej mało mnie kręci, bo od kolekcjonowania ludzików wolę Pokemony. Nie wiem. Za stary.

No właśnie. Nie zawsze to wina koncernu i ich polityki czasem po prostu dla nas jest coś nudne.

Generalnie jeżeli kupuję jakiś nowy sprzęt to chciałbym wykorzystać w jakiś sposób jego możliwości. W innym przypadku po co mi nowy sprzęt? Dla zasady? Dla powiększania góry żelastwa w pokoju? xD

To się odnosi do efektu 3D. Efekt 3D to efekt wizualny a ja piałem do tego iż wizualnych efektów nie da się wykorzystać. Nin dało 3D i kiepską grafikę, Vita epicką grafikę. Jeden woli jabłka drugi gruszki.

Samo "granie" też od zawsze kojarzyło mi się z robieniem czegoś, a nie wpatrywaniem się w niecodzienny obrazek. Stąd migracja tego efektu na poczet elektronicznej rozrywki jest dla mnie dość frustrująca.

Ja się nie wpatruję - gram i korzystam z ekranu 3D jak zwykłego LCD. Na ten moment wolę gorszą teksturę z efektem 3D niż epicką grafikę która mi się już znudziła za czasów pierwszego Crysisa. Porównania do kina nie bardzo czuję, widziałem jeden raz film w okularach i to zupełnie inna bajka.

GBM_Fan >> zgadzam się z Twoim postem w pełni, próbowałem to przekazać w swoich postach ale nie do końca się to udało :P

Generalnie - ten produkt nie jest ważny, nie jest też warty całego piania i dopisywania doń 10 teorii odnośnie przyszłości N. 

Offline Antari

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 3576
  • DMG
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 29, 2013, 20:59:50 »
Nie zauważyłem żebyś się jarał streetpassem i monetami, choć nigdy nic nie wiadomo, może potajemnie jeździsz na te zloty raz na ileś tam miesięcy celem wymienienia streetpasów jak ludzie z innego forum. Jeżeli też jesteś znudzony to czemu z uporem maniaka tak bronisz tych rozwiązań. Miej odwagę przyznać, że nie umywają się do wcześniejszych dokonań N. :P

Niedokładnie czytacie moje posty, ale luz, już przywykłem. To że nie jesteśmy targetem tej konsoli to chyba oczywiste, więc nie wiem co próbujesz mi udowodnić.

Masz masę innych zainteresowań, które przenikają w to hobby, jesteś grafikiem, stąd być może fascynacja głębią i 3D. Ja wyżej cenię rozgrywkę, wizualne innowacje traktuje marginalnie. Co liczyło się za czasów Atari, NES'a, wizualne innowacje, triki graficzne czy rozgrywka? Świat i młode pokolenie tego nie rozumie. Widocznie przypadkiem załapałeś się do grupy docelowej 3DS'a :)

Offline Marcin

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1858
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 29, 2013, 21:06:35 »
Nie zauważyłem żebyś się jarał streetpassem i monetami, choć nigdy nic nie wiadomo, może potajemnie jeździsz na te zloty raz na ileś tam miesięcy celem wymienienia streetpasów jak ludzie z innego forum. Jeżeli też jesteś znudzony to czemu z uporem maniaka tak bronisz tych rozwiązań. Miej odwagę przyznać, że nie umywają się do wcześniejszych dokonań N. :P

Staram się ocenić obiektywnie, i stawiam znak równości między dmuchaniem w mikrofon a street passem. Podobny poziom jest to dla mnie. No ale co kto lubi.

Co liczyło się za czasów Atari, NES'a, wizualne innowacje, triki graficzne czy rozgrywka? Świat i młode pokolenie tego nie rozumie.

Sęk w tym że N najbliżej do tamtych czasów.

Widocznie przypadkiem załapałeś się do grupy docelowej 3DS'a :)

Może mam cudowne oczy co widzą cudowny obraz na 3DS. Współczuję reszcie ;)

Offline Antari

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 3576
  • DMG
Odp: [2DS] 2DS czyli okrojony 3DS
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 29, 2013, 22:34:36 »
Staram się ocenić obiektywnie, i stawiam znak równości między dmuchaniem w mikrofon a street passem. Podobny poziom jest to dla mnie. No ale co kto lubi.

No bardzo obiektywnie xD Zastanawiam się dlaczego inwestujesz w konsole Nintendo skoro to takie dno i generalnie nie jarają cie te "małe" innowacje. Zainteresuj się sprzętem Sony taka rada ode mnie :)

Sęk w tym że N najbliżej do tamtych czasów.

Nie do końca rozumiem. Wtedy wiele elementów oprawy wideo trzeba było sobie dośpiewać, bo stanowiła ona raczej część składową a nie wiodącą prym. Pomysł na rozgrywkę liczył się bardziej niż prezentacja. Na 3DS wiele produkcji ukazało się tylko i wyłącznie aby ukazać możliwości generowania 3D obrazu. Czyli raczej na odwrót. Prezentacja górą, a rozgrywka raczej dodatkiem :)

Aha no i musisz dopuścić do głosu także tę myśl, że są także osoby na tym świecie, które jednocześnie widzą obraz 3D i ich to nie jara.