Ogólny > Ogólny
GB Development
(1/1)
luigi:
Siema,
Zainteresowałem się ostatnio tematem tworzenia aplikacji pod poczciwego graj chłopca. I teraz pytanie do osób które już się w to bawiły, jak kompilujecie napisany przez was w C kod ? Dodam że działam na systemie Mac OSX. Kompilator C zaciągnąłem wraz z paczką Xcode. Chętnie przyjmę porady od bardziej doswiadczonych w tej kwestii.
P.s. kwestia stworzenia działu Development na stronie też nie byłaby złym pomysłem.
Pozdrawiam
pajda:
ale chodzi ci dokladnie o jakąs gierke homebrew? np do classicka? i powiedzmy odpalany na jakims flashcarcie?
luigi:
Chodzi mi o tworzenie gier/aplikacji pod GameBoy'a. Pytanie kieruje do programistów którzy już się w to bawili. Sam jestem z zawodu programistą ale w C ostatnio pisałem na studiach i przydałby mi się mały poradnik co do kompilacji kodu napisanego w C do pliku wynikowego *.gba
pajda:
*.gba cyzli do gameboya advanca..... mi raczje chodziloby o tworzenie gierek do gameboya classicka.... zp ewnoscia byloby latwiejsze a i tez uzyteczne :)
Marcin:
Sam bym chętnie taki tutorial poczytał, nie mówiąc już o tym jak cenny by to był materiał na GBF.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej